سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پژوهشگران دانشگاه کمبریج در لندن پس از انجام تحقیقات گسترده به این نتیجه رسیدند که انگشت انگشتری در مردان می‌تواند یک فاکتور پیش‌بینی کننده در مورد موفقیت آنها به عنوان یک تاجر مالی و معامله‌گر تجاری در نظر گرفته شود.
این مطالعات نشان داده است که مردانی که طول انگشت حلقه آنها در مقایسه با انگشت اشاره‌شان بلندتر است، در تجارت‌های مهم و مکرر موفقتر عمل کرده و در معاملات خود معمولا برنده می‌شوند.
در این تحقیق پژوهشگران دست راست 44 مرد انگلیسی را اندازه گرفتند که سهامداران مهم بودند و در انواعی از تجارت که نیاز به تصمیم‌گیری و واکنش سریع داشته است، شرکت می‌کردند.
به گفته پژوهشگران، علاوه بر این تاثیر بیولوژی روی موفقیتهای مالی تقریبا برابر با سالهایی است که فرد در شغل خود تجربه به دست آورده است.
این پژوهش به سرپرستی جان کوتز، فیزیولوژیست دانشگاه کمبریج انجام گرفته و در آکادمی ملی علوم منتشر شده است.
در این تحقیق کارشناسان روی تاجران اقتصادی مرد در لندن مطالعه کردند آنها نمونه هایی آزمایشگاهی در بزاق این مردان را هنگام صبح و عصر گرفته و مورد آزمایش قرار دادند.
به گزارش ایسنا، پژوهشگران دریافتند مردانی که در هنگام صبح میزان هورمون تستوسترون در بدنشان زیاد است به شکلی غیر عادی و عجیب در شب سود زیادی از کارهای تجاریشان در آن روز به دست می‌آورند.
به گفته محققان تستوسترون که مهمترین و شناخته شده‌ترین هورمون مردانگی است، روی پرخاشگری اعتماد به نفس و خطر کردن در مردان تاثیر قابل توجه دارد .


اولین دیدگاه را شما بگذارید بدانیم ... ،

 12 روش...       عکس های...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ